середу, 25 березня 2020 р.

Збільшення відстані огляду (Mafia: The City of Lost Heaven)

    Мабуть вже всі бажаючі знають як збільшити максимальну відстань огляду у грі за допомогою старої програми DCED, але далеко не всі це роблять не псуючи при цьому майже ідеальну графіку двигунця LS3D. Про всі недоліки та переваги програми DCED, та як нею користуватись я не розповідатиму! Тож, перейдемо одразу до справи.

    Відкриваємо файл "scene2.bin" потрібної нам місії і переходимо в загальні властивості: File --> General Properties, або тиснемо Ctrl G.


    Все що нас цікавить - перший рядок "View Distance" у вікні "General Scene Properties".


    Із значенням за замовчуванням - 300 метрів, гра матиме такий вигляд:


    Для прикладу, я збільшу параметр рівно в два рази:


    Дивимось результат у грі. Як бачимо на скріншоті, відстань огляду збільшилася, але разом з цим, майже зник ефект туману вдалечині:


    Зі збільшенням відстані огляду тепер потрібно налаштувати параметри ефекту туману. За це відповідає окремий лайт під назвою "mlha". Він може мати і іншу назву, в залежності від місії, але знайти його серед списку лайтів не складно - його сектор: Primary sector, тип: Fog.

    За допомогою того ж DCED знову відкриваємо файл "scene2.bin" потрібної нам місії і шукаємо вище зазначений лайт:


    Редагувати доведеться тільки відстань (Range) - "Near" та "Far", які зазначені у відсотках по відношенню до максимальної відстані огляду. Тому, коли я її збільшив до 600 метрів, ефект туману віддалився від камери гравця також в два рази, що зробило його майже непомітним. Як це працює можна побачити на наступному малюнку:


    За цією логікою, щоб отримати початковий ефект туману, потрібно його параметри відстані зменшити також в два рази:
Near: 25
Far: 50

    Дивимось результат:


    Таким чином ми повернули початкові налаштування туману, чи то щільності повітря, але зі збільшеною відстанню огляду. Звісно, параметри "Near", "Far" та "Power" можна редагувати на свій розсуд, імітуючи різні погодні умови. Аби не псувати зображення, яке для нас створили розробники не варто ігнорувати налаштування цього лайту, або взагалі його видаляти! Зовсім без ефекту туману об'єкти поблизу та вдалині матимуть вигляд з однаковою контрастністю, що є неприродньо!

    Зрештою, я обрав значення:
Near: 40
Far: 90
Power: 1

    І отримав приємне для ока зображення:

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.