Крок 2: Імпорт .4ds файлів в Blender

Після встановлення аддону, з першої спроби відкрити який-небудь .4ds файл скоріш за все Ви отримаєте подібну помилку:

Для виправлення цього потрібно аддону вказати шлях до теки де знаходяться всі текстури моделі, яку ми збираємось імпортувати.

На момент написання цієї статті автор пропонує версію аддону 1.0.1, де в примусовому порядку з першим запуском потрібно одразу вказати теку Maps, до якої аддон буде завжди звертатись при кожному імпортуванні будь-якої .4ds моделі в Blender. Таке рішення ніяк не полегшує користування аддоном, тому зі встановленою версією 1.0.0 простіше у потрібний момент змінити вручну шлях до теки з текстурами для конкретної моделі.

Це досить просто зробити за допомогою будь-якого текстового редактора, або самим Blender. Переходимо на вкладку Scripting і тиснемо Open.

Знаходими встановлений файл mafia_4ds_import.py і відкриваємо його.

Все що потрібно зробити - знайти рядок зі шляхом до теки з текстурами, змінити на потрібний і зберегти зміни у файлі.

Тепер не повинно виникнути проблем з імпортом .4ds моделей.

Єдиний момент - може знадобитись попередньо дізнатись які саме текстури потрібні для імпортуючої моделі. Для цього існує дуже корисна програма Boz 4ds Full Manager від того ж djbozkosz. В ній можна не тільки передивлятись назви текстур, які "належать" моделі, але і редагувати властивості об'єктів. Необхідний інструмент кожному, хто збирається займатись моделями .4ds.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.